beras
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 4
دیروز : 3
افراد آنلاین : 1
همه : 451
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

امروزه هر فردي امكان دارد درگيرمشكلات بيماري باشد يا شخصي در خانواده ي خود دارا باشد كه بيمار است و خانواده به دليل بالا بودن هزينه هاي درماني در بيمارستان ، گفتند كه بهتر است در خانه از او مراقبت نمايند .  

انجام خدمات پرستاري در منزل از بيمار و مراقبت در منزل از فردي كه به تنهايي نمي تواند كارهاي شخصي خود را انجام دهد، براي همه ي اشخاص امكان پذير نيست . مراكز مراقبت در منزل و پرستاري در منزل زيادي موجود هستند كه مي تواند به خانواده ها در اين موضوع كمك بسزايي نمايد  . اين گونه مراكز حتي خدمات پرستاري از كودك و پرستاري از سالمند را ارائه مي دهند . مبلغي كه شما به اين مراكز براي انجام كاري كه انجام مي دهند ، پرداخت مي نماييد بسيار كم تر از هزينه هاي پرستاري در بيمارستان ها است . مركز مشاوره و ارائه خدمات پرستاري و پزشكي در منزل پارميس آماده انجام تمامي خدمات پرستاري در منزل  مي باشد از جمله اين خدمات :  

سرم تراپي و  انواع تزريقات در منزل

نمونه گيري در منزل توسط كارشناسان مجرب

انجام بخيه در منزل با پزشك و كشيدن انواع بخيه ها

اعزام پرستار به منزل شبانه روزي :

اعزام پرستار به منزل شبانه روزي ، اگر شما نيز مانند خيلي از خانواده ها، كودك يا سالمندي را در خانه دارا هستيد و حس مي كنيد آن گونه كه بايد از آنها مراقبت كنيد نمي توانيد مراقبت كنيد ، قطعا يكي از بهترين راه حل ها تماس با مراكز خدمات پرستاري و نگهداري كودك و سالمند مي باشد و پرستار درخواست نماييد .  مركز خدمات پرستاري پارميس انتخاب خوبي براي شما عزيزان مي باشد .  

اعزام پرستار به منزل در شرق تهران  : 

اعزام پرستار به منزل در شرق تهران  ، مركز خدمات پرستاري كودك ، سالمند و بيمار پارميس داراي مجوز مي باشد و حتما هميشه با شما قرارداد مي بندد تا شما بتوانيد با خيالي راحت منزل خود را به پرستار كودك يا كودك يار سپرده و به محل كار خود برويد يا به كارهاي عادي و روزمره خود بپردازيد . با اين حال بايد در انتخاب موسسه خدمات پرستاري دقت كنيد چرا كه برخي موسسات اعتبار لازم را دارا نمي باشند و ممكن است شما را دچار مشكل نمايند . انجام تمامي خدمات بلافاصله بعد از تماس

اعزام پرستار به منزل براي سالمندان :

اعزام پرستار به منزل براي سالمندان  ، بيماراني كه از بيمارستان مرخص مي شوند يا احتياج به مراقبت و پرستاري در منزل دارا هستند اعزام نيروهايي كاربلد و مجرب سبب بهتر شدن عمل نقاهت اين بيماران مي شود مركز پرستاري شبانه روزي پارميس( خدمات پرستاري از سالمند در منزل – نگهداري از سالمند در منزل – مراقبت از سالمند در منزل –  با اعزام بهياران و پرستاران مجرب  و با تجربه خدمات زير را ارئه مي دهند :

نمونه گيري خون و ادرار

تزريقات

پانسمان

سرمتراپي

سونداژ

ساكشن

شستشوي معده وگذاشتن   NGT

مراكز خدمات پرستاري در منزل در گذشته وسيع نبوده است ، اما با پيشرفت شهرها و شهرنشيني و مشكلات ناشي از آن مثل شاغل بودن زن و مرد بيرون از منزل ، بيشتر شدن طلاق و جدايي زن و مرد از يكديگر و بقيه موارد باعث شده كه پدر و مادر يا هر كدام از آن ها به تنهايي ساعات زيادي از روز را بيرون از منزل باشند و از انجام وظايف خانه همانند نگهداري كودك ، نگهداري سالمند يا بيمار عقب بيوفتد  و وجود پرستار در  منزل الزامي شود . 

اعزام پرستار به منزل :

اعزام پرستار به منزل ، يك مراقب نه تنها از سالمند يا كودك شما به خوبي و با كيفيتي بالا مراقبت مي نمايد ، همينطور بسيار ارزان‌تر از چيزي كه تصورش را بكنيد مي شود. براي مثال اگر بخواهيد فرزند خود را در مهد كودك ثبت نام كنيد يا سالمند خود را به خانه‌ي سالمندان بفرستيد ، هزينه‌ي آن خيلي بيشتر از چيزي مي شود كه بايد به موسسه‌هاي خدمات پرستاري بپردازيد . موسسه‌ ي خدمات پرستاري پارميس افتخار اين را دارد  كه اعلام كند كه قيمت‌هاي ارائه شده در اين سازمان بسيار ارزان بوده طبق شرايط كارفرما ، كاملا مناسب است . 

 خانه بودن سالمند يا كودك حس خوبي را به خانواده انتقال مي دهد كه قطعا اين حس را در مكان هاي مانند خانه‌ي سالمندان پيدا نخواهيد كرد . حتي اگر بيماري داشته باشيد كه احتياج  به مراقبت‌ هاي خاص دارد ، استفاده از خدمات پرستاري در منزل نه تنها قيمت مناسبي را دارا است ، همينطورباعث مي‌شود بيمار شما در منزل حس آرامش گرفته و اين موضوع  در هنگام بهتر شدن او تاثير مثبت داشته باشد .

اعزام پرستار در شرق تهران :

اعزام پرستار در شرق تهران ، سالمندان گروه خاصي از افراد جامعه هستند كه همانند ديگر اقشار جامعه نيازهاي ويژه سن خود را دارند و مراقبت از اين افراد احتياج به شناخت و تخصص بالا را دارد . در كشور ما ، جمعيت سالمند روز به روز افزايش مي يابد و به همين دليل نيازهاي مراقبتي ، رفاهي و اجتماعي آن ها بايد مورد توجه قراربگيرد . در دنياي امروز با صنعتي شدن جامعه سنتي ما و مشغله فراوان و بيشتر شدن مشكلات كاري ، مراقبت از سالمند براي اعضاي خانواده امكان پذير نيست و آن ها به تنهايي نمي توانند از سالمند خود نگهداري كنند  .

اعزام پرستار شبانه :

اعزام پرستار شبانه ، سالمندان بيشتر براي حمام كردن و رفتن به سرويس بهداشتي به همراه احتياج  دارند . چه اين افراد به صورت پياده و چه به همراه واكر و يا ويلچر باشند ، پرستاران ، با اين عزيزان همراه هستند و به آن ها كمك مي كنند . اگر سالمند در حمام نمي تواند بنشيند بايد روي يك مكان نرم خوابانده شوند و شسته شود . اگر كه بر روي بدن خود زخمي دارد بايد با مشورت پزشك شستشوي او صورت بگيرد . بعضي اوقات نيز سالمند بسيار ناتوان است و از پوشك هاي بهداشتي استفاده مي كند .

اعزام پرستار روزانه :

اعزام پرستار روزانه ، در دنياي امروز بيشتر پدر و مادر ها شاغل هستند و نمي توانند تمام وقت در منزل باشند . مشكلي كه بعد از به دنيا آمدن فرزند به وجود مي آيد چگونگي نگهداري و مراقبت از كودك است . در چند سال گذشته والدين به استخدام خدمات پرستاري كودك براي نگهداري از فرزند خود روي آورده اند .

اما پيدا نمودن خدمات پرستاري كودك مناسب سخت و در عين حال بسيار مهم است . انتخاب شخصي مطمئن و قابل اعتماد كه كودك خود را به آن بسپاريم بسيار مهم مي باشد . پس بهتر است از مراكز معتبر در اين زمينه مشورت بگيريد . 

اگر بخواهيم به فوايد مهمي كه خدمات پرستاري در منزل ارائه مي دهد ، اشاره نماييم مي توان ارتقاء ، حفظ و بهتر شدن سلامت خانواده‌ها با درمان و پيشگيري و مراقبت‌هاي توانبخشي مطرح نمود كه همگي در آخر ارائه خدمات پرستاري در منزل و مراقبت در منزل مي باشد.البته در دنياي امروز خدماتي مثل پرستاري در منزل ، پرستاري از كودك ، پرستاري از سالمند و مراقبت در منزل تبديل به صنعتي جديد شده است كه با ارائه خدمات مناسب ، سلامتي را به خانواده ها باز مي گرداند . همچنين چون بيمار در فضاي آرام منزل و در ميان خانواده است ، به اندازه در روحيه و آرامش او تاثير گذار است . 

پرستاري و  مراقبت در منزل ، داراي يكسري خدمات سلامتي در محل زندگي براي افراد سالم و بيمار است . حوزه عملكرد پرستاران در حوزه سلامت در خانواده بزرگ و زياد است . پرستارمي‌تواند با بررسي نيازهاي اوليه براي پرستاري از سالمند يا مراقبت در منزل ، اولويت هاي را براي مراقبت از افراد تشخيص دهد و خدمات مورد نياز براي مراقبت و درمان افراد با كمك تيم درماني تدارك ببيند . 

از جمله كارهايي كه يك پرستار براي مراقبت در منزل و پرستاري بايد انجام دهد داراي گرفتن كنترل علايم حياتي ، مراقبت ازانواع استومي‌ها ، مراقبت از زخم و تعويض پانسمان ، گرفتن آي وي لاين ، رعايت رژيم‌هاي دارويي و تغذيه‌اي ، تزريقات ، مراقبت از پا در بيماران ديابتي و .. مي باشد كه تنها نمونه اي ازخدمات ارائه مراقبت در منزل است . 

پرستار مي‌تواند در ۳ سطح پيشگيري ، درمان و توانبخشي براي بيمار يا فردي كه مي خواهد براي مراقبت در منزل پرستاري شود ، برنامه بنويسد .

اگر بخواهيم مهم‌ترين وظايف پرستاري در منزل و پيامدهاي آن بيان كنيم ، مي توان به موارد زير اشاره كرد : 

    جنبه هاي تخصصي و عمومي و ارائه خدمات مشاوره‌اي و آموزشي 

    و بيشتر شدن سواد سلامت بيمار و خانواده

    افزايش سطح سلامت

    جلوگيري از بروز انواع بيماري ها و عفونت‌ها

    حس آرامش در كنار اعضاي خانواده

    كمتر شدن دفعات و زمان بستري بيمار در بيمارستان

    افزايش سطح كيفيت زندگي

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۴۸:۱۴ ] [ admin ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب